Blogia
unaefervescente

BON DIA

Aqui estic altre cop, ja veus, ara son les deu d' aqui a una hora he d' anar al metgem, quina pallissa segur que m' hi estare un munt de rato. Pero bueno, avui es divendres, i vull fer algo diferent, tot i que segur que em quedare a casa com sempre, dema sera un altre dia, i els dies de festivals i festa tambe arribaran. El dia 8 començo les oposicions, estic buscant feina, faig repassos, cobro del paro, llegeixo bons llibres, vaig als mercats, pero vull unes sabates de pell, d' aqui a un mes tinc els ultims examens del primer curs del segon cicle de Psicopedagogia, porto la casa tant neta i endreçada com puc, faig natacio, quan puc, o sigui avui, tambe dieta, he deixat les no_efervescents i nomes em fumo un o dos cigarros al dia, ahh si faig un curs de planificacio estrategica. ajajaj. molt util espero..

0 comentarios